نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4945
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «هستی مهدوی فر» بازیگر سریال «جراحت»+تصاویر

در این گزارش با «هستی مهدوی فر» بازیگر سریال «جراحت» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم، «هستی مهدوی فر» زاده ۲۱ قوس(آذر) ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر اهل ایران است.

وی فعالیت در زمینه بازیگری را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و نخستین تجربه اش را در سریال تلویزیونی «جراحت» ساخته  «محمدمهدی عسگرپور» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، بدست آورد.

مهدوی فر در این سریال نقش «اکرم» دختر «بزرگ» را بر عهده دارد. وی در یک مصاحبه در مورد ورود به دنیای بازیگری گفته است: "بازیگری را با بازی در سریال جراحت آغاز کردم. این سریال عوامل حرفوی و بازیگران کار بلدی داشت. افزون بر این ها در ماه مبارک رمضان که توجه‌ها نسبت به تلویزیون بیشتر می شود نشر می‌شد، من شروع خوبی داشتم و بابت این قضیه خوشحالم".

بعد از آن جهت پیشرفت کارش در کورس های آموزش بازیگری آقای تارخ شرکت کرد و دوره های بازیگری را گذراند. بعد از جراحت در دو فلم سینمایی به نام های «سوت پایان» و «زبان مادری» ایفای نقش نمود.

وی در دهه 90 بیشتر در فلم های سینمایی حضور داشت اما در آخرین فعالیت خود در قاب تلویزیون در سال 1395 در سریال «سایه بان» در نقش «نسترن» حضور یافت.

به علاوه، این هنرمند بازی در فلم سینمایی «دسته‌ی بازنده‌ها» (1389)، «پرستوهای عاشق» (1389)، «سوت پایان» (1389)، «مانده از آسمان» (1390)، «نقش لیلی» (1391)، «ته‌چین» (1393)، «نیم» (1394)، «ماجرای نیمروز : رد خون» (1397) و «ملاقات با جادوگر» (1398) را در کارنامه‌ی هنری خود به ثبت رسانده است.

گفتنی است سریال «سایه بان» با نقش آفرینی هستی مهدوی فر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده و سریال جراحت با حضور وی هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است.

دانلود سریال «جراحت»

دانلود سریال «سایه بان»

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر